sobota 27. května 2017

Střípky všedních dní X.

Ahoj,
mé jubilejní desáté Střípky zveřejňuji opět s velkým zpožděním, ale hlavně, že jsem se vůbec dostala k tomu je vůbec publikovat. Fotím poslední dobou docela hodně, navíc jsem k osmnáctinám dosala nový foťák, takže se s ním snažím skamarádit. Původně jsem měla v plánu pokrýt mé fotozážitky cca od druhé poloviny března až doteď, nicméně, zjistila jsem, že by to byl nekonečný článek, a tak se zastavíme někde zhruba na konci dubna. To znamená záplavu květin a kvetoucích stromů, které už teď venku skoro nikde nenajdete, ovšem věřím, že to nebude tolik vadit. Mimo to jsem se taky rozhodla přidat i pár fotek mé rodiny z jednoho povedeného odpoledne, protože se mi opravdu líbí, i když nejvíc výjimečné jsou asi stejně pro mě. :)




Jakási kompozice dárků, co jsem dostala od kamarádek k narozeninám.
Nechci se chlubit, spíš si to zapamatovat. :)
























U baičky na půdě jsem našla tuhle skvělou promítačku, akorát bohužel nefunguje.



To jsem jednou jela domů vlakem a u jedné vlakové stanice, kterými projíždíme se takhle sušila trika. Přišlo mi to parádní.


























Neteř dostala k narozeninám skate. :)



Opět plením rodinnou knihovnu.


Andulka mi k narozeninám upekla krásnej malej nahatej dort. :)


fotografie ještě z posledního zvonění a mých naorzenin. :)















A dokonce jsem zase vytvořila jeden gifík. :)

Seřazení většiny fotek v tomto článku zcela postrádá kontinuitu, za to se omlouvám, ale nechtělo se mi to přerovnávat, navíc u některých si ani nejsem jistá, co bylo dřív. Má to zvláštní kouzlo, jak je to promíchané, najednou tohle období působí jako jednolitý celek, teď už i uzavřený. 
No nic, moc se těším na ten další. Květnové Střípky doufám vyjdou co nevidět (aby to zas nebylo třeba v srpnu) a dubnovou doodle challenge už možná sloučím s květnovou, protože už jsem skoro měsíc pozadu. Pardon. A moc ráda bych ještě sepsala nějaké mé poznatky k autoškole, teď když si ji už můžu odškrtnout, protože ač se to nezdá, žila jsem jí několik měsíců. :)

Doufám, že se máte moc pěkně a přeji krásné prosluněné nadcházející dny. :)
Šárka Matty

P.S.  Máte rádi magnolie (mně totiž vůbec nevoněj)? Nosíte lacláče? Jaký je nejpohodlnější kousek oblečení, který vlastníte? Máte nějaký oblíbený dort (druh dortu)?

4 komentáře:

  1. Já si popravdě ani nevšimla, že tyhle střípky vydáváš měsíčně. Jsem to ale trouba. :) To, že jsou fotky super, ti píšu pořád, proto bych už měla přestat, jinak to bude vypadat jako prázdná fráze.
    Ještě jednou gratuluji k autoškole. A teď zodpovím tvoje otázky. Magnolie mám moc ráda, nejradši mám ale jasmín. Lacláče mám jedny, jenže jsou mi moc velké, takže je asi už nosit nebudu. Pohodlné se mi ale nezdají, protože pokaždé, když se v nich snažím jít na záchod, vymáchám v záchodě ty kšandy, a pak je to pěkně trapné. Třeba jsem jen nešikovná. Mně osobně jsou vcelku pohodlné šaty. Ale nevím. Já teď tak obecně nemám moc co nosit. Hrozný. A můj oblíbený dort je perník na plechu.
    Měj se hezky, jako doteď. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně řečeno, nevydávám. :D Nejsi trouba.
      Původně to byl možná záměr, ale teď to nezvládám. Akorát za květen mám fotek nějak moc, takže jsem chtěla udělat ještě jedny květnové Střípky. Z článku to není moc jasné, za to se omlouvám. :)
      Za obojí moc děkuji, pozitivní zpětná vazba mě drží u blogu. :)
      Jasmín mám taky moc ráda. Mně jsou moje lacláče taky trochu větší (kupodivu) a ze zadu v nich asi mám obří zadek, ale hrozně se mi líbí, jak se k nim prostě nemusí nosit žádný pásek, nic, prostě to jen drží na ramenou. Je ale pravda, že na záchodě je to trochu otrava, i když zatím jsem je naštěstí nevymáchala. :D Z tohohle hlediska mi přijdou hrozně nepraktické takové ty textilní overaly, vůbec nechápu, jak z toho lidé zvládaj rychle vylézt. :D
      Ano, šaty! Ty mi taky přijdou pohodlné, mnohem víc, než kalhoty. Nojo, vidíš, vlastně myslím, že jsi to dokonce někde psala. Perník je fajn. :)
      Taky se měj pěkně!

      Vymazat
  2. Jůů, tohle je krásný fotočlánek! Tvoje fotky mám strašně ráda, jsou vždycky takové energické a rozmanité a je na nich plno pěkných věcí. Třeba právě to jídlo. Ty dortíky vypadají mňamózně! :) Já mám asi nejradši míša dort nebo bebe řezy. Ale nepohrdnu ničím sladkým, vlastně mám radši ovocné než vyloženě krémové, což zrovna ty mé nejoblíbenější nejsou. Nicméně takový piškotový dort, borůvkový koláč nebo bublaniny všeho druhu.. Nejspíš budu někdy dělat koláč z rebarbory, prý nám roste na zahradě. :)

    Gratuluji k foťáku! Tvoje fotky byly vždycky skvělé, ale věřím, že s novým nástrojem máš novou energii fotit a to je super. I když ono za to může určitě i to jaro.

    Měj se krásně, užívej si plnoletost a moc to nezneužívej! :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! To mi vždycky tak zvedne náladu. :) Jídlo je rozhodně pěkná věc. :D
      Nojo, vidíš, míša dort jsem neměla už věčnost a mám ho moc ráda. :)
      Určitě udělej, prý je výborný, i když jsem ho nikdy nechutnala, rebarboru doma nemáme. :)
      Moc díky. To ano, k focení je teď spousta krásných věcí. :)
      Budu se snažit. :D

      Vymazat

Veškeré komentáře mi dělají obrovskou radost a snažím se na všechny odpovídat. :)